Afdrukken  

Customer Service

126129RKECMYK75

Ik wil

·         succesverhalen lezen
·         de eerste stap zetten

Klantenservice

Innovatieve methoden om medewerkers bij de doelstellingen van de organisatie te betrekken: leren en ontwikkelen op de werkplek.  
Filteren op inhoudsgebied:
Filteren op competentie:
 
   Belangrijkste competenties     Verwante competenties
 
  Naam module Gebieden met inhoud Competenties
PDF Document Cross- en upselling Verkoop op basis van service
 
Klantervaring, Klantenwerving
 
 
Sociale vaardigheden, Communicatie, Beïnvloeden
PDF Document Een serviceteam coachen Een effectieve serviceorganisatie leiden
 
Klantervaring, Leiderschap, Verantwoordelijkheid
 
 
Sociale vaardigheden, Communicatie, Resultaatgericht
PDF Document Effectieve eerste indrukken: Face to Face Bouwen aan klantentrouw
 
Klantervaring, Klantenwerving
 
 
Houding, Meedenkend, Professionaliteit
PDF Document Follow-up Verkoop op basis van service
 
Klantervaring, Communicatie
 
 
Sociale vaardigheden, Klantenwerving, Creatief denken
PDF Document Interesse bij de klant genereren Verkoop op basis van service
 
Klantervaring, Klantenwerving
 
 
Sociale vaardigheden, Communicatie, Aanpassingsvermogen
PDF Document Interne klantenservice Interne klantenservice
 
Aanpassingsvermogen, Conflictoplossing
 
 
Houding, Klantervaring, Stressmanagement, Sociale vaardigheden, Professionaliteit, Verandermanagement
PDF Document Juiste service, optimale verkoop Verkoop op basis van service
 
Klantervaring, Klantenwerving
 
 
Communicatie, Beïnvloeden, Besluitvorming
PDF Document Klachtenafhandeling Bouwen aan klantentrouw
 
Klantervaring, Conflictoplossing
 
 
Houding, Stressmanagement, Sociale vaardigheden, Communicatie
PDF Document Klantbenadering Bouwen aan klantentrouw
 
Houding, Meedenkend, Klantenwerving
 
 
Stressmanagement, Sociale vaardigheden, Communicatie, Aanpassingsvermogen
PDF Document Klantverwachtingen managen Bouwen aan partnerschappen met klanten
 
Klantervaring, Sociale vaardigheden
 
 
Houding, Communicatie, Conflictoplossing
PDF Document Telefoonvaardigheden: inkomend Telefoonservice
 
Klantervaring, Communicatie
 
 
Houding, Sociale vaardigheden
PDF Document Telefoonvaardigheden: inkomend en uitgaand Telefoonservice
 
Klantervaring, Communicatie
 
 
Houding, Sociale vaardigheden, Aanpassingsvermogen, Klantenwerving
PDF Document Telefoonvaardigheden: uitgaand Verkoop op basis van service
 
Klantervaring, Klantenwerving
 
 
Houding, Sociale vaardigheden, Communicatie
PDF Document Trouwe klanten creëren Bouwen aan klantentrouw
 
Klantervaring, Sociale vaardigheden
 
 
Initiatief
PDF Document Uitdagingen in klantenservice Een effectieve serviceorganisatie leiden
 
Klantervaring, Leiderschap, Verantwoordelijkheid
 
 
Sociale vaardigheden, Communicatie, Resultaatgericht
PDF Document Verkoopsuggesties gebruiken Verkoop op basis van service
 
Klantervaring, Klantenwerving
 
 
Professionaliteit, Initiatief, Creatief denken
PDF Document Verwijzingen Bouwen aan partnerschappen met klanten
 
Klantervaring, Sociale vaardigheden
 
 
Professionaliteit, Klantenwerving
PDF Document Waardevolle oplossingen voor de klant Verkoop op basis van service
 
Klantervaring, Beïnvloeden, Klantenwerving
 
 
Communicatie, Creatief denken

Aandachtsgebieden

De vaardigheden die u gedurende het iMAP proces aanleert, zijn onderverdeeld in zes aandachtsgebieden. Voor meer informatie kunt u hieronder één van de gebieden selecteren.

 

Succession Planning White Paper Succession Planning
Download White Paper

Employee Engagement White Paper Employee Engagement
Download White Paper

 

Rue de la Science 14B
1040 Brussels
Tel 32-478-203484
 

Volg ons op

 
© 2017 Dale Carnegie & Associates, Inc.. Alle rechten voorbehouden.
Websiteontwerp en ontwikkeling door Americaneagle.com