Afdrukken  

Communication and Teamwork

Communicatie & Teamwerk verbeteren



Werknemers zijn cruciaal voor het succes van uw organisatie: zij produceren, verkopen, leveren klantenservice, hun bijdrage is bepalend voor het imago van het bedrijf.  Of zij dit goed of minder goed doen, hangt in hoge mate af van de capaciteit van management en iedere manager om het beste uit de organisatie en het team te halen. 

Dale Carnegie helpt uw medewerkers hun interpersoonlijke vaardigheden en communicatie te verbeteren zodat ze als team sterke resultaten kunnen neerzetten voor uw bedrijf.  
 

COMM_AND_TEAM_WORK_SMALL

Beheers de skills die essentieel zijn in uw loopbaan

Goed kunnen communiceren en vlot met anderen samenwerken lijken eenvoudige vaardigheden, veel medewerkers ervaren echter de noodzaak hierin te verbeteren.  Een goede communicatie en interpersoonlijke skills van ieder teamlid, leidt naar snelle resultaten, kwaliteit en productiviteit.  

Kernvaardigheden als duidelijk en overtuigend kunnen communiceren, anderen tot samenwerking motiveren, stress beheersen, oorzaken van conflict herkennen en aanpakken, verschillende meningen respecteren zonder spanning te veroorzaken, zijn  fundamentele skills om als team gemeenschappelijke doelen te bereiken. 


 

Via de volgende links leest u hoe Dale Carnegie u en uw team kan helpen uw communicatie en teamwerk te versterken...

 

Rue de la Science 14B
1040 Brussels
Tel 32-478-203484
 

Volg ons op

 
© 2016 Dale Carnegie & Associates, Inc.. Alle rechten voorbehouden.
Websiteontwerp en ontwikkeling door Americaneagle.com